lördag 31 juli 2010

Vem är jag?

Det tar en livstid för att lista ut vem du är, men nått jag lärt mig på semestern är att jag inte är och kommer inte bli mitt forna jag. Efter allt som hänt och allt jag gått igenom har det bildats en ny milla, vem hon är och hennes mål i livet är ännu inte utstakade. Något jag vet säkert är att jag måste lätta ankar och släppa det förflutna innan det drar ner mig under ytan. Och jag vet precis hur jag ska göra´t och vet ni vad... jag är inte ens rädd för det längre. En sak som är säkert att nya Milla inte gillar är iaf Platens. Det osa lika illa som hamburgar dansarna sliskiga takik att fånga en blondin. Urk säger jag bara. Men något som nog alltid kommer vara kvar på gilla listan är sex and the city och jag ska fortsätta hugga in i avsnitten för att dom ger mig gratis terapi.

Trots att solen skiner och paniken över att semestern snart är slut så har rastlösheten släppt mig ur sitt grepp. Jag har lite egentid för mig själv där hjärna vs. hjärta överlägger vem som ska få bestämma, men komprimissen de båda nått är att Milla ska stå i rampljuset! Jag har aldrig vart olyckligt kär, och inte tänker jag bli det nu heller!

Inga kommentarer: