torsdag 19 augusti 2010

Love is the answer

Hej igen, datorn lever igen!
Shit vad mycket man får gjort bara denna tidsfördrivande pryl är avstängd. Kanske skulle införa en varannan dag, men så har jag ju tagit varje chans jag fått att besöka datorn på jobbet. Tur att jag hade lite data jobb att fixa OCH att det finns fejjan och alla nymodigheter i min nya mini lur:P Ska lära mig den helt en dag också, men en sak i taget. Just nu har livet kommit i första hand och jag behövde det awakening från mitt blurr. Insåg förra helgen att jag har det bästa från alla världar och att jag är glad för det jag har, saknas bara decimaler till perfection. Okey en liten vit lögn men ni vet, är decimalerna som kan komma att ha betydelse...

På tal om Love is the answer, tillhörde den rubriken temat "sex utan kärlek".. är som sex med sin hrmm, ja, vibrerande sak. Näe då MEN det grymmaste som finns måste ju vara passionerat sex med den som man håller av bäst i hela världen. Fast kärlek.. Mja ändrar nog det till passion, utan passion= inge skoj. Fast utan passion varför hamna där över huvudtaget.. Välkommna till mina yrbolls tankar.. kanske borde lägga mig.

True blood, varför vill du inte ropa- Fääärdiiiig.

4 september kommer bli guld värt och ni som tänker planera något dumt, ni vet vem ni startar ett krig med va? Mohahaha

zzzZZZNightzieZzzzz

1 kommentar:

Linn sa...

Haha!! Du är rooolig du! =)