söndag 17 april 2011

Home sweet home

Hej allihopa igen. Nu är jag hemma, eller kom hem sent igår men sedan dess har jag njutit av min säng! Lite effektiv har jag faktiskt varit idag soo far... Kollat facebok, se om man missat nått på en vecka.. Kollat miona serier, packat upp väskan och satt upp nya gardiner med mormor och mamma. Dessutom har jag gjort värsta mackfrukosten! Yummie!!! När man är gluten allergiker inte utbudet sååå stort när man är utomlands, inte som till lunch iaf. Det har antingen blivit hamburgare med pommes (utan bröd så klart) eller omelett med olika fyllningar. Det står mig upp till halsen nu! Så idag blev det leverpastej och saltgurka mackor. Åt 3 st och det är frukost rekordet på länge. Jag och Jenny har ätit våra riskakor till frukost. Max 3 :P

Ni ska få höra om alla milligheter som jag gjort under resan, klamydiaciggen, Jennys Lassokarriär och Cowboyen som knocked me off my feet:P Men inte nu.. Jag har suttit inne alldeles för länge, jag vill ut! Inte van vid att vara inne.

Ses snart igen// Brun Milla:D

Inga kommentarer: