tisdag 7 juni 2011

Min mormor kallar mig otursfågel..

Jo, morgonen började med att jobbet fick väcka mig och påminna mig om att jag hade en förälder som satt och vänta på mig på jobbet. Det var bara att flyga ur sängen och jallajalla till jobbet. hann inte ens fixa musik och DÅ är det illa, måste ha musik när jag cyklar.. Känner mig mycket coolare då! Trodde då att detta skulle bli dagens Milla, men nej då.. lr jo det var ju mitt fel ( fast inte egentligen såklart, det är aldrig mitt fel) men nästa otursgrejen var när bankomaten åt upp mitt kort rakt framför näsan på mig. Bankomaten kände för att starta om rakt framför näsan på mig! Menmen skam den som ger sig, jag fick en grattis ben & jerrys :D tack Sanna, men hon fick ju faktiskt en brak måltid i gengäld;)

Nuu måste jag sova. Vidingsjö är stället ni hittar mig på imorgon! Hoppas det låter bli att regna till 13.00 iaf. Håll tummarna!!

1 kommentar:

Sanna sa...

Ja jag får tacka jag med ;)