tisdag 15 november 2011

Dagens Milla

Jag hann bara komma hem från jobbet så skulle jag bara byta om och dra till gymmet innan en pluggkväll. Tar på mig min jacka och börjar leta efter gymkortet. Det brukar ligga i ryggsäcken men när jag började rota där kom ett minne upp att jag hade lagt det i jackan sist. jag börjar leta i alla jackor som hänger i hallen och undrar vart fan är min bruna jacka som jag hade sist till gymmet?! Fan va skumt den borde ju hänga här!! Tar en liiiiten stund tills jag kommer på att jag har den PÅ MIG!

Behöver jag säga att det har varit liiiite mycket idag och jag har varit liiiite för trött för att fungera någelunda normalt. Vi tar nya tag imorgon så därför ska jag nanna kudden med mina flätor (flätor eftersom jag inte har tid att föna håret nu!)
Nightynight med er.
Vi hoppas på en bättre dag imorgon!

Inga kommentarer: