onsdag 9 maj 2012

Bästa städlåten!



NU kan jag dammsuga när jag hitta den här!! Skulle gjort en massa idag, men jag har jobbat och slingat och klippt mig, sen var jag tvungen att äta något och se Once upon a time eftersom sex and the city bara existerat för mig så ligger jag efter med dom andra serierna... Synd om mig va... Vart var jag.. ja just det. Jag skulle då alltså ha tränat ( har as träningsvärk efter måndagens pump och gårdagens spöning av Sanna) pluggat och handlat... Handlandet tar vi imorgon och plugga ska jag!! Lovar! Lr JOOOOOOOOOOOOOOOoo
Hur frillan blev..

4 kommentarer:

Le-en sa...

NICE! Vilken snygging! :)) *grrraw*

Therese sa...

I agree, supersnygg! Du får en annan att vilja ha långt hår igen!

Great minds think alike, det där blev min tvättfixarlåt för dagen :D

Milla sa...

Tack mina finingar;)

Maria sa...

Riktigt snygg frilla babe!!
Me like a lot!

Puss