tisdag 6 december 2011

Måndags kul

Igår var jag ute med jobbet och styrelsen och fick julbord. Jag rulla därifrån kan jag säga. Maten var jätte god på lövstad slott MEN stort minus för den dåliga informationen för oss allergiker!! Ingen information vid maten så jag var tvungen att gå till köket för att själv fråga om allt! Och väl i köket var det ju fan knappt någon som visste vad fan som dom hade mjöl i. Tex trodde.dom ostkakan var okey!! Den är det väll inget mjöl i!!!!? Jo det är ju det fick jag svara då och gick och muttra tills jag dränkte mina sorger i den efterrätt jag fick äta-chokladpudding!!!! Mamman vid mitt bord och jag gjorde upp en plan för att stämma dom men så vakna hennes söta dotter på 2 månader så då kunde ingen vara bitter längre utan alla börja prata bebisspråk och förflytta leendet till ett riktigt smile:-D


Inga kommentarer: