onsdag 14 december 2011

Sömn

Det där med att sova om nätterna har tydligen inte varit något min kropp har velat. Så jag gör det när jag kommer hem från jobbet istället ; ) I need a tupplur för att orka plugga efter en studiedag på jobbet. Åh nej, Glee har kommit, då kommer jag inte vilja somna när jag sätter på det avsnittet.. Hmm sova eller titta på glee. Måste ju i vilket fall ta tag i plugget sen så jag får leka med Linett senare såååeee.. Näe sova it is, kommer inte kunna plugga annars. Usch mörkret har verkligen tagit ut sin rätt i veckan, eller så är det min konstiga mage som kör slut på mig.. Vilket som så är det här sista dagen som ger tillfälle att ens vila mellan andetagen. Imorgon kommer Icka hem och resten av veckan kommer vara full med bus and go nuts aktiviteter. Ge mig lite styyyyyyyyrka.

Haha chicken race utanför platens fredag! Favorit i repris, utan halta lotta då rå..

Inga kommentarer: