måndag 6 februari 2012

Hahaha Jahaja..

Snubblade in på http://egoinas.se/ när jag istället skulle plugga och fann den här:
Mitt svar: tvungna att betala med kottar för att komma in.

(tur att det inte stod för att få komma till) 
:P

Hur ska jag då tolka detta. Behöver jag kottar för att få komma in hos karlar? Därför jag haft en karlfritt 2012? Eller måste jag som sagt betala i kottar för att komma till? 
Frågorna är många och mitt plugg bara staplas på hög. Sanna och jag kom fram till att jag är handlingsförlamad av all stress och vet inte vart jag ska börja. Kan bara säga att jag inte kommer till skott där heller!! Wtf vilken ide! Någon som vill ha kottar för att skriva min granskning??
Vad fick ni?

2 kommentarer:

Therese sa...

"Syftet med offentlighetsprincipen är bl.a. att garantera allmänheten insyn i myndigheternas verksamhet" - Det verkar som att det ska spelas in porr med andra ord!

Therese sa...

BTW

...du vet väl vad "kotte" är ett annat ord för? Du kommer få betalt i pyttesmå penisar! :D