torsdag 23 februari 2012

Missa kortet,igen

Dagens Milla nummer 2?

Vakna precis upp ur en koma! Jag har hunnit med att vara i skolan,Usama body pump med bästa Hana och gått på stan och dreglat över för mycket kläder,samt lunchat ihop! Men när jag kom hem blev jag träffad av blixten,helt bildligt talat.. Börja se blixtrar och det snurra i skallen så har legat i mitt kolsvarta vardagsrum och varit halv död. Förens nu som jag först fungerar. Jag botar mig själv med det som alltid hjälper,mot allt.. Schweizernöt och krusbärs dricka! Så nu börjar jag bli människa igen,frågan är ta igen de plugg jag missat idag eller få dubbelt att göra imorgon?
Puss på er och om ni har korallblåbyxor från vero moda i strl xs/s Ge mig!! Alla sorts sponsringar för Millas vårgarderob välkomnas!


Inga kommentarer: