söndag 30 september 2012

Min helg..










För att sammanfatta har jag njutit av det bästa av det bästa den här helgen och bara tagit hand om mig själv.. Fredagen hade jag en Milladag, jag var bara hemma. Målade naglarna, tog två glas vit(ett tillsammans med Jenna), åt kladdkaka och bara myste i Kajsa. Lördagen blev jag väckt av Zekka som kom och överraska med frukost och biskvi, sen joina Jenna och vi såg på så många disneyfilmer vi hann med innan vi skulle möta Jenny och luncha i stan. Efter det var det hockey, då försvann tumnageln igen.. Doh. Efter hockeyn gick jag hem till Jenny och hade lyxen att få både mat och vin. Vi hade en sånnadära vinkväll som bara vi kan ha där vi inte säger något vettigt alls fast samtidigt förändrar det allt.. Idag började jag dagen med en lyxig frukost tillsammans med Björn bröder och såg tvåan tillsammans med Jenna samtidigt som vi bestämde oss för att gå ut och motionera istället för ett pass på gymmet eftersom det var så fint väder ute. Vi hade ett mysigt och svettigt träningspass och belönade oss själva med smoothie och fruktsallad. Resterna åt jag nyss till lite noggerglass och en skönheten och odjuret film.

Såå Majja bladet, hoppas du är nöjd och ledsen att vi missa att svettas med dig men vi svettades ute istället och visionen var att vi skulle hinna plugga.. men alla visioner går inte i uppfyllelse; )
Tack för mig och go natt

Inga kommentarer: