onsdag 3 oktober 2012

Hejhej hallå dagboken

Idag blev dagens Milla att försöka handla lunch: revbensspjäll, mozzarella och tomat.. Men när man har lagt kortet på ett annat ställe än plånboken är det inte det lättaste.. Lyckades hitta 40 kr så jag kunde handla mina revben iaf men resten fick kassörskan snällt ta tillbaks. UPS

Jaja dagen tog min sedan till Motala där mina studentgirls och jag slog våra kloka (?) huvuden ihop och faktiskt fick liite gjort iaf.. Jag är nöjd och kan sova gött.. Om jag nu bara kände för att lägga mig än med.. Jag är en riktig nattuggla och att jag hitta transformers på tvn gjorde ju inte saken bättre. Jag som skulle lägga mig direkt efter simpsons The movie men tji fick jag och nu är jag pigg..

Praktik imorgon.. Fredag är sista dagen, då har jag varit fem veckor i förskoleklass. Shit vad tiden går fort. Blivit lite lockad att arbeta i förskoleklass men älskar mina kids för mycket för att lämna dom, dessutom har jag kickat i gång arbetslaget för lite utvecklande uppdatering. Så nu jävlar.. Nästa år kommer det braka loss i Millas liv. Just wait and see.. Just wait

Inga kommentarer: