tisdag 9 oktober 2012

Heeej stress..

Hejhej hallå allihopa. Sitter här med en tyngd över bröstet- allt detta som borde göras...
Just nu är det fullt upp på jobbet med vidareutveckling med press på att jag ska visa upp vad jag har med från skolan, samtidigt som jag har skolan och en massa uppgifter som ska göras, böcker som ska läsas och tentor att skriva.. Suck. Utöver detta så försöker jag prioritera träning och mina vänner, självfallet! Dessutom lite bananasheter för annars är det ju inte jag längre.. Men sista tiden har jag fått tänka om, känt av dom här gå in i väggen symptomen, och helt enkelt fått trappa ner. Klarat mig bra hittills men som sagt, orklösheten att inte ta tag i saker och ting gör att dom istället staplas. Försöker strukturera upp det men timmarna på dygnet räcker helt enkelt inte till...

Jaja det löser sig, har underbara vänner som stöttar och hjälper mig så mycket dom kan- ni är guld värda och ska rymma iväg på äventyr snart för att samla nya krafter. I JUNI ÄR JAG KLAR MED MIN UTBILDNING!!!

Så dagens ilandsproblem, och med det säger jag god natt

Inga kommentarer: