tisdag 19 juli 2011

Balluba

Ölandtrippen var tipp topp, minus cykelkraschen då kanske. Nu har jag vart hemma några dagar, laddat batterierna och imorgon drar jag igen.. Tyskland blir det den här gången. Markus och maria vet nog ännu en gång inte vad dom gett sig in på. Inlåsta i en bil med mig och min manliga kopia Märta!! Ojojoj.. Borde jag sova eftersom jag ska upp om 5 timmar-Ja. Kan jag-Ja. var bara tvungen att packa upp och städa ordning här hemma först (och titta och stryka under i H&Ms höstkatalog).
Så ni får skratta åt dagens Milla en annan dag.
Okey kan bjuda på en innan jag ska sova så ni klarar er några dagar..
Förra året på Öland tappade(söp) jag bort min digitalkamera iår fick den inte ens lämna förtältet (därav alla tråkkort,Jenny har dom roliga) men lika fan när vi skulle åka hem hittade jag inte kameran.. jag involverade alla i en sökjakt och började spekulera i om det hade varit inbrottstjuvar som besökt oss. Ja, jag gick och suckade åt mig själv för att jag lyckats med detta fenomen iår igen.. Tills vi skulle packa för att åka och kameran ligger bakom en låda. Jag hade ju lagt den där för att den inte skulle ligga framme, alltså på lådan, bara att den råkat åka ner. Ops, sa jag och alla andra som hade hjälpt mig leta bara skrattade åt mig och sa Va faaaan Milla =)
Deutchland se upp!

Inga kommentarer: