lördag 2 juli 2011

Hej hopp hallå alla!


Sorry att jag har vart dåligare än sämst på att blogga men jag har varit upptagen med att njuta av fria kvällar utan plugg! Så här lycklig har det gjort mig:

Jag har ätit ute med jobbet, med studentskorna, med toastmastern och njutit av dr
ycker alldeles
för mycket så hör och häpna, denna helg spenderades nyktert! Förra veckans äventyr med alla middagar och musikquiz ,midsommarjippo och Örsåsa har tagit ut sin rätt( och så slog jag vad med storken att jag inte ska dricka en droppe alkohol förrän semester). Vilket jag har hållt! Igår var jag på 31års fest med Loranga som min dryckesvän och det var bara bra för idag har jag agerat flyttkarl och hjälpt en kompis att flytta. Mina bakfylle vänner Lovisa och Bagarn hade det ju en aning jobbigare faktiskt:P
Nu på kvällen har jag och Lovisa sett ovanstående och det var riktigt bra faktskt, bättre än vad vi hade förväntat oss. Eftersom ingen av oss vara alkohol sugna så gick vi hem efter bion, hängde lite och nu sitter jag här och uppgraderar er om mitt liv.. Sicken tur att jag inte är ute.. va va va va!!

Inga kommentarer: