torsdag 21 juli 2011

Tillbaks från Tyskland

Ojojoj helt slut efter ett x antal timma i bilen på två dagar men OJ va skOJ vi har haft det. Markus och Maria är underbara människor med hjärtan av guld, sicket brudpar alltså! Trots att Mackan bjöd på odör så bjöd dom även på en toppen roadtrip. Vi får inte glömma bort Märtas expertis som underlättade resan en hel del. Fått en ny syn på Tyskland.. Innan har jag tyckt att stället vart otrevligt och att människorna bara är bittra och bistra., men nu hamna vi på ett mysigt ställe, nått på F (får fråga Märta) och hotellet låg precis vid sandstranden och vi hade guld utsikt över havet.
Dagens Milla igår inkluderar historian om varför jag inte kan visa några kort.. batteriet var urladdat:P Ni får se dom så fort jag får dom av Maria..

Men nu har jag inte tid att sitta här längre, måste packa om för att åka till min HoneyBunnyBoo Zekka i Götlaborg imorgon. Ingen rast ingen vila.. Tur att jag har två veckors semester kvar till de sen ; )

1 kommentar:

Lovisa sa...

yadda yadda. upp å hoppa