torsdag 19 januari 2012

Dagens Lista

Stal en lista bara sådär:

Hur gammal är du om fem år?
31 (usch det där kändes konstigt att skriva)

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Twiniii

Hur lång är du?
167 tydligen. Har alltid trott att jag var 166 cm. Och JAAA. Den ena centimetern gör skillnad!!!

Vilken är den senaste filmen du sett?
Wedding crashers

Vem ringde du senast?
Min mamma som inte svara.. Man kanske inte kan ringa sin mamma 11 på kvällen, men jag sa ju att jag skulle ringa när jag kom hem:D

Vem ringde dig senast?
- Mamma. Men då var jag upptagen med Twini

Hur löd det senaste sms:et du fick?
”Skönt att höra!!Tack själv, alltid lika nice att umgås med dig:) de gör vi adsolut!! Sov gott, puss"

Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Jag är en sms-tjej.

Är dina föräldrar gifta eller skilda?
- Varken eller.

När såg du senast din mamma?
I onsdags, hon fyllde ju år dååå.

När vaknade du i dag?
09 men somna visst om lika fort, ops.

Var tror du att du befinner dig om tio år?
Inte här iaf...

Vad fick dig verkligen att skratta senast?
När Twinii sa något om att bada.. haha fan redan glömt det.

Hur stor är din säng?
1.20

Sover du med eller utan kläder på dig?
Beror la på fattar ru laaa;) Om det är varmt eller kallt azzå?! nej då men föredrar ett par sovpanties on faktiskt

Vilka städer har du bott i?
Linköping=)

Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota

Är du social?
Rätt så skulle jag nog vilja påstå

Tycker du om kaffe?
NEJ

Vad dricker du till frukost?
Vatten eller juice

Sover du på någon särskild sida?
Mitt i eftersom det är format efter mig där i min super mjuka säng! Men lätt värt när man ska dela den med någon och dom rullar mot mig i mitten, Mohahahaa

Kan du spela poker?
Jag kan allt, bara kag vill!

Tycker du om att mysa/kela?
Beror ju på med vem az

Är du en beroendemänniska?
Hmm avvärjer mig från alla mina beroenden just nu ju.. 

Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja robert kroogh och hon Anna... ANNA

Vill du ha barn?
Ja då, en vacker dag så

Har du någonsin åkt ambulans?
Nopp

Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder och nöjen och mat?

Sover du med gosedjur?
Nej

Flirtar du mycket?
Jag tror inte det:P Jag tror inte att jag vet hur man gör, men på fyllan så tror jag nog de

Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej, sånt måste man ju ha körkort för att få..

Vilken var den senaste boken du läste?
Rätt många eftersom jag panik pluggat idag. Vi har Att leda den tidiga matematik undervisningen, huvudräkning, baskunskaper i matematik eller små barns matematik att välja på...

Oj 00:55 NU borde jag verkligen sova, matteljen väntar imorgon. Och ja, jag läser om matematik nu ja;) Puss på skinkan och allt det där.. Förresten har inte ni hört uttrycket:" Dröm sött om alla små kryp du mött"?? Ibland undrar jag ju hur min hjärna lagrar vissa saker alltså!

Inga kommentarer: