måndag 9 januari 2012

Just dää



Jag….

Jag har alltid dagens melodi på hjärnan som jag delar med mig av på jobbet. Jag har fått med mig en kollega i att sjunga dansbands låtar för dom andra på jobbet så dom har hotat med att spela sådana skivor non stop. Jag kan inte äta om det är reklam på tvn. Jag äter ananas till läpparna blöder för jag tycker att det är så gott. Jag är tankespridd till max och letar minst en gång om dagen efter saker som jag förlagt. Storken säger att jag har en bermuda triangel runt omkring mig där alla saker som jag förlagt måste ha hamnat. Jag tycker inte om att gå en meter utan musik i öronen.

Om jag börjat se på en film MÅSTE jag se klart den. Jag är sämst på geografi. Jag får för mig att sista mackbiten är äcklig. Jag brukar stanna upp och blunda mot solen och drömma mig bort några sekunder. Jag tycker om att tyda moln. Jag älskar charader (fast ingen vill spela det med mig!!) Jag pratar mycket när jag är nervös och är mesta dels aldrig tyst. Jag är INGEN morgon människa, en riktig nattuggla. Jag har en mail med _sexy och hette Hypersexymilla på lunarstorm. Jag älskar disney filmer och alla pippi och barna i bullerbyn och ronja rövardotter, ja you get it. Jag bejakar barnet inom mig. Jag trori jag är spontan men ändå så strukturerar jag upp dagarna till max för att hinna med allt jag vill. 

Jag äger 20 par jeans, antagligen typ lika många skor. Är inte tatuerad men vill göra en. Jag var helt nykter ute på Harrys i lördags!! Och för er som har missat så är jag klantig och gör ofta en "dagens Milla" som det så fint heter.. Men som jag brukar säga, jag bjuder på mig själv iaf!




1 kommentar:

Jenna sa...

Hur fin är du då <3