måndag 30 januari 2012

Jag har ett problem..

Jag kan inte sova..Mår skit. Ja det är en sån dag. Haft  lite för många hjärnspöken som resulterade i för mycket dricka och Bananas... Känner mig lite lost och en sak tog hårade på mig än vad jag hade räknat med..
Jag känner mig förvirrad och two faced och allmänt missnöjd med mig själv just nu.. Livet är inte en fest och det är inte det jag vill heller..Min jekla mage gör ju inte saken bättre heller. Så nu har jag fått klaga lite och nu ska jag släppa de. Har spenderat alldeles för mycket tid åt att titta mig över axel och levt i det förgångna, det som är gjort är gjort, hänt har hänt. Time to lära mig movea on utan att känna att jag kommer missar något betydelsefullt från det förgångna. Årets att jobba med mig själv mål, check. Och att aldrig bli sån själv...

2 kommentarer:

Clas sa...

Helt rätt, man har rätt att vara egoist!

Le-en sa...

Man får må dåligt och gnälla!
Försök att se framåt bara, tänker du bakom så påmind dig själv om det dåliga och negativa så vill du inte vara kvar där :)
Allt löser sig tillslut, sakta men säkert :)
Puss!