onsdag 7 mars 2012

Jag lever,knappt

Pluggat så huvudet känns som en vattenmelon,tog en paus och träna sen har jag gjort lite god mat,sen tvingat ner mig i ett bad med plugget. Nu är jag en aning russins lik så det var dags för ett break,och att lämna karet med såklart. Vet knappt vad jag heter men kan Alan Bishops matematiska aktiviteter och gellmans fem principer,men vad gör det om hundra år när allting kommer omkring. Då är jag ju död!! Nej,det går säkert över tills jag gifter mig! Imorgon efter klockan tolv år jag människa igen och förhoppningsvis har tentan gått bra så jag inte deppar ihop. Men allt skoj som händer i helgen förhindrar nog det ändå om så vore fallet! Icka kommer på besök Wii!!!!!

Magont jag har lärt mig under den här mattekursen är iaf att jag kunde haft bättre lärare!

Tack för mig,din tjej är gay!

Dagens Milla: slog huvudet i vattenkranen i badet





1 kommentar:

Le-en sa...

WHAT?! Har du tränat? Du sa ju att du inte skulle träna :(
Du fetingdissar ju mig.. *gråter*