måndag 12 mars 2012

Slut som artist

Min helg började redan vid 11 i torsdags då tentan var inlämnad och jag kände att jag gjort mitt bästa. Jag fick även redan på att jag fått VG på den helvetes jobbiga gransknings uppsatsen så jag kände mig dubbelt så lycklig. Detta firades med en svettig genomgång på gymmet för att rensa hjärnan och sedan en riktig spontan Tigge tagge kväll som ni fick se kort på! helt lovely och dant. Detta följdes upp av en lite halvt bakisfredag med lunch på stan med kusinen, stan häng och shopping med Martina och en genomgång av min garderob där Bagarn och Martina fick se på lita halv naket. Sanna kom också och kände glädje över att plåga mig genom att slänga mina kära plagg, men jaja måste ha plats för nya kläder; )

Lördagens bravader: Icka var i stan, vi började med chaii på espresso house, Jenna behövde bara säga Mörners så var vi där, jag, Icka, Sanna, Jenna, Jenny och sen Martina. Helt kalasigt och spontant. Vi laddade för att busa med Hana och Joels lägenhet som ni såg resultatet av. Hamnade lite rolig i hågen på bus fabriken där vi fick vara som barn på nytt;) Allt avslutades med kalas och utgång och ett toppen avslut helt enkelt.

Igår hamnade vi på Mörners uteservering, igen men lugna ner er, det var stäng. Vi satt bara utanför och njöt av solen med en sallad och mjuk pepparkaka jag, Jenna och Sanna, sen hamna jag hos Hana för att diskutera nya kursen och lördagens skvaller såklart. Kvällen avslutades helt mysigt och dant med jordnötsbågar och nougat glass. Helgens har alltså minst sagt varit glassig!!!
Bild bomb

Tackar familjen!<3

Inga kommentarer: