måndag 26 mars 2012

Sälen var fucking amaaaaziiinggg

Många timmar spenderades på denna balkong i helgen. Det var helt enkelt underbart eller som er riktig bloggare skulle skriva: det var fucking fabulous! Vi har festat och chillat, njutit av solen, träffat nya underbara människor samtidigt som det har kommit fram vissa puckon (dom finns överallt) ätit italienskt, jag har fått en förkärlek för herrklockor, vi har varit bakis, funtat nya ordfraser och fått våra att fastna för andra. 
Mumman av kardemumman så har helgen varit underbar och måndagen har varit tuff,men med en heldags vilande och en underbar granne som gjort att jag fått i mig mer än en macka och fina sms så känns det nice igen. Nu väntar jag på nästa äventyr och vem vet, plötsligt så händer det och jag är redo.
"Här kan man va, här kan man va"

Inga kommentarer: