söndag 1 april 2012

Konsten att må bra

Den här helgen har känslorna svallat upp och ner både för mig och mina vänner. Alla har vi dåliga dagar,det är bara normalt. Något som jag dock blivit bättre på och som jag vill delge er är att ta hjälp av andra! Jag är själv en sån person som gärna döljer mina dåliga stunder och skjuter undan dom. Tro mig, dom bara kommer tillbaks och biter dig i röven värre än en pitbull på crack. Ta istället hjälp av dina vänner, i slutänden kommer ni bara närmare efter ha delgett varann en skopa av ågren. Och livet känns inte så tufft längre. Tillsammans är vi starka!!!

Haha vilket tal det blev,men det är sent en söndag och kvälls filosofin är igång. Det jag vill säga är: vänner, jag älskar er. Det går inte en dag utan att ni ger mig styrka och skratt! Jag kommer leva länge efter kiss i trosan historier, alla dagens Millor och bananas minnen vi har tillsammans.

Tack för att ni finns och förgyller mitt liv!<3

Inga kommentarer: