torsdag 12 april 2012

Några rynkor sen så att säga..

Haha tror ni jag kom iväg eller. NÄÄÄE! Why? Jag har sovitt som en jävla kratta inatt för jag har drömt så mycket. Började med att jag vaknar, yrvaken och flyger ur sängen för att jag tror att min blinkande mobil är en orm! Jag går ut i hallen för att tända lampan och inte förrens jag gör de inser jag att Oj jag är visst lite koko för det där är MINA MOBIL SOM BLINKAR. Haha nu i efterhand är det ju skitkul men inatt mina vänner höll jag på att få hjärtstillestånd!! Note to self: Kolla inte på Kjells smakresa när som äter ORMAR!

Sen drömde jag att Martina och jag bara satte oss på ett flyg och drog (önskedröm) Men sen fick jag ångest över planerna jag har för kvällen, att jag svek våra sälen vänner så när jag vakna nästa gång mådde jag dåligt över de. Haha så när Jenna väl ringde och väckte mig var jag halvt förstörd och när hon prata om att ligga kvar i sängen så lockade det mer än att gå upp!

Så nu är det skola time och sen ska jag försöka hinna med att träna innan äventyret börjar eftersom jag inte fick arslet ur vagnen imorse;)
Ha en bra dag everybodyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy, det KOMMER jag ha!

1 kommentar:

Sanna sa...

Du kommer komma på mer än ett sätt. Höhö