onsdag 11 april 2012

Wake up call beställt!

Imorgon testar vi morgonträning..
Träna i måndags och har träningsvärk än men imorgon så sätter vi fart igen! Morgonträning ska jag testa för typ  första gången. jag har prioriterat sovmorgon annars men för att hinna med mina pass så får det bli så. Sen kommer kvällen bli fucking fab ;)

Annars är det dags att lägga in en högre växel med jobb och plugg och träning då rå sååattteeeeeeee
Tur att jag har planerat in en solsemester här framöver. Lite pepp för att fixa allt, men ni kan ju gissa vilket som är tråkigast som jag alllllltid skjuter fram.. Ja just det, plugget. Suck

Näe eftersom jag fixat wake up call 06:30 är det ju dags att komma i säng här snart. Vet inte när jag kom i säng innan 11 men tröttheten är optimal då dygnet har varit svårt att vända tillbaks efter all påskledighet så ska väll inte vara några konstigheter.. Lrrrrrrrrrrrrrr

Inga kommentarer: