måndag 18 juni 2012

"Konstig på ett.. ehh.. charmigt vis"

Mitt i min insomnia så kom jag ju på att jag fick helgen att låta hel depp, det hände självklart en massa skoj med. För att sammanställa så har jag fått bekräftat att mina.. ehh konstigheter, nejnej egenheter bara är charmiga;) Jag har lite konstiga egenheter för mig, men det är det som gör mig till den jag är, eller hur; )

Bla annat att jag måste sitta på golvet och äta om det ska ätas vid ett lågt vardagsrumsbord. Och det går inte att äta om det är reklam på tv:n, bog nononoNO.
Det är helt odugligt att försöka komma i säng om nätterna för har jag väl börjat se en film, en serie så måste jag veta hur det slutar.
Som ni såg kan jag inte äta dom bruna M&Msen för dom smakar helt enkelt inte som dom andra.
Gult och orange godis går inte heller, men det är ju liksom inte gott.
Innan jag somnar måste jag lyssna på någon av mina "sovlåtar" för att koppla av och somna in. '
Jag har svårt att vara seriös på kort (som ni alla som har mig på facebook säkert redan märkt).
Trots att jag pluggat i tre år har jag inte lärt mig att börja tidigare än dagen innan något viktigt arbete ska in. 

Jaja det var en liten smakbit av det konstiga jag har på gång, har säkert mer men för mig är det ju fullkomligt normalt. Samtidigt är det ju dessa egenheter som gör oss till de unika individer vi faktiskt är och om jag får tillägga.. Egenheterna är det som gör oss intressanta.

Och jag kan meddela att dom smittar ; )

Tack och godnatt ( det är ju heltidsvecka som börjar om 6 h ) OPS 

Inga kommentarer: