tisdag 26 juni 2012

Midsommaren jag kommer minnas;)



Åh vilken midsommar.
Började med att jag och Adde fixade käk hemma hos Jenny, målade naglar och sminkade oss.
Teamwork. Sminkade Jenny och hon fixade mitt hår och Adde hällde upp shots mellan varven, precis som det ska vara. Ute på edsberga befann sig dom bästa av dom bästa och folk man inte sett på länge..
Vi var några tjejer som tog tag i att dansa runt midsommarstången och jag är glad att ingen lagt ut det på fejjan, än..Näe, för att summera, bästa midsommaren på länge. Lovely

Nu är vardagen framme igen och den känns alltid så tråkig när helgen har bjudit på så mycket, men men lika bra att ta tag i den igen och få allt ordnat inför semestern. Den inleds ju med ett fallskärmshopp
WOOHOOOO

Ser så fram emot de, med blandad glädje :D

Tack alla ni som förgyller mitt liv <3

Inga kommentarer: