fredag 21 januari 2011

Just dance

Helt sjukt vad musik gör med mig alltså... på 10 minuter har ja gråtit till en låt som ligger mig nära till hjärtat och sen helt plötsligt kom en up beat låt och då börjar jag skaka på rumpa framför tv:n..
Erkänn att ni skakar rumpa hemma när ingen ser er.. Eller?? Hittade en till som får armbågslåsning iaf. Var tvungen att bevisa för storken att det inte bara är jag som är felskapt som han så fint uttrycker de! snäll kompis:P

Tackade ja till en superduper rolig grej igår och att Märta ska va min partner in crime, ger mig bara en garanti på att det kommer bli toppen!!! Tihihi hoppas ni är lika exalterade som mig!! Måste leta klänning!!!

Näe nu måste jag skaffa lite disciplin, visst att jag skulle vara mer som Ronja och go with the flow, men om jag läser massa nu (efter frukost) så kan jag börja på tavla sen för sen ska jag träna och ja.. sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. Fler lediga fredagar tack!!!=)

Från och med.... NU ska ja göra nytta. Over and out
Förresten, Lovisa, det spökar hemma hos mig!!! Help

2 kommentarer:

Majjabajja sa...

Vi är verkligen superduperglada att ni vill dela och framför allt hjälpa oss med denna dag!!
KRAM!

Lovisa sa...

pappa vill ju visa att han finns hos dig:)