onsdag 26 januari 2011

Spenderarbysserna på..

Ny frissa samtidigt som ett nytt smycke föll offer för mitt shoppinghumör idag.. Men mycket nöjd och ingen handlingsångest.. Har tagit det lugnt med spenderandet och flera lördag har Harrys blivit snuvade på mina slantar. Så jag säger som min kollega: man måste unna sig!!!

Kort kommer när min kamera laddat klart, kanske så sent som imorn för att jag har två böcker att ta ut frågor från kvar innan jag får sova. Seminarium imorgon. Jag är alltid ute i god tid.. Ja jag veeeeeeeeeeeeeeeeet!!!

Köpt sånt dära tjaffs som ska va bra och ha när man tränar, massa pulver. Varför i helvete är pulver dyrt? kan jag ta mina brödsmulor i köket och mala ner och sälja också!? aldrig för har vill man vara fin får man lida pin haft en så stor betydelse i mitt liv. (Ont i pattarna sen gårdagens pass). Men om pulver tjaffs ska göra nytta kanske jag borde komma iväg till gymmet oxå...
Böckerna som höll mig i ett järngrepp idag!

Inga kommentarer: