måndag 31 januari 2011

Sjuklingen säger hallådå..

Jag har inte vart sjuk på över 2år och nu har bacillerna äntligen grabbt tag i mig. Snorig och ont i halsen har ja kunnat överleva men den där jefla febern och huvudvärken. Känns som att jag går och bär på en vattenmelon! Rastlösheten är värst för att så sjuk är jag inte att jag är sängliggandes. Jag får gå upp i omgångar och lägga in lite kläder, rensa kyl och mitt nästa projekt är att gå ut med skräpet, så ser man på en serie emellan.. Har inte så mycket feber men tillräckligt för att jag ska känna av vattenmelonen och tom. dom på jobbet sa att dom inte tyckte att det var en bra ideé att jag kom tillbaks till jobbet imorgon. Vaddå rhåååå, rastlös efter en dag, jag vill leka med mina knoddar! Jaja imorgon kan jag hoppas på att melonen har blivit uppäten och att jag kanske kan få lite plugg gjort för städa lär ja ju inte behöva om jag orkar upp ur soffan något mer idag vill säga. Måste ju faktiskt upp nu. Behöver lite krafter så vi ska se om jag har något åtbart som bara går att tina=)

*hosthost*

Inga kommentarer: