torsdag 6 januari 2011

Trött jag blir!!!

Jag vet innerst inne hur det kommer bli men ändå så låter jag någon övertala mig eller så låter ja en känsla förstöra för det jag försöker bygga upp.. Jag borde helt enkelt lyssna bättre på mig själv!

Idag har jag inte gjort många knop, vakna sent eftersom det var Harrys och cougar town som gällde igår, men jag var inte bakis. Lämnade sängen för soffan och började plugga och det var som att det tog musten ur mig. Skulle gått på promenad men jag orkade inte. Och inte fan orkade jag fortsätta plugga då.. La mig i fosterställning i soffan och börja känna mig sjuk, febrig. Mitt bevis att allt inte stod rätt till fick jag när jag börja tjuta till King Kong iaf.. Ha

Annars har jag suttit och letat inspiration till en ny tavla och börjat skissa lite i mitt block så jag bestämmer mig för vad det ska vara på tavlan innan jag börjar kladda.. Gillar inte mina tidigare kladdisar men nu har jag köpt akryl istället och det kommer jag kunna jobba med bättre.

Dags att sova så att jag kan ta tag i allt jag ignorerat idag!
Nighty

Inga kommentarer: