tisdag 14 september 2010

The best things in life is free

Sitter här och försöker få i mig en lite halv klumpig protein drink, har nämligen vart och tränat och guuud så skönt. Precis vad mina kvinnliga värkar behövde för nu har jag bara en svullen mage och den är faktiskt hungrig!! Och en massa energi, sitter och studsar till idol, värre än Tigger.

Haft en toppen helg, fått fin fina presenter och trevligt sällskap; ) Och så kommer det fortsätta ser det ut som. Vad jag gillar folk som vill fira mig=)

Näee vad ska jag säga, full rulle bjuder livet på nu och varför skulle jag säga nej. Försökte bromsa lite med alkoholen till helgen men sen kom djävulen Zekka och då är det kört fick jag berättat för mig.

Dags att börja tänka på mig själv och inte andra, för vad fan har det gett mig?? Nada och inget tillbaks...

Gemig knasigheter så kör vi gasen i botten!

Inga kommentarer: