onsdag 15 september 2010

Socialdag

Hej detta är min sanna förebild som har gjort mig till det bokstavsbarnet jag är ; )
Min kusin Linda! Hon är som en klokare variant av mig och idag fick vi reda på att vi är mer lika än vad vi insett innan. Som min egna big sis´.
Henne ska det hängas mer med! Så det sååe!

Innan min middagsdejt med henne var jag och fikade på stan med Martina och Jenny.
Innan dess plugga jag och innan det jobb. Känns nu att det varit en lång dag, det enda jag inte hann med var träna men det gjorde jag ju igår;)

Vilken lyx att bli bjuden på mat två dagar i rad, för imorgon är det lill brorsans tur och då kan det nog slinka ner en öl eller två, det värsta är att det är noll föreläsningar fredag med. Hoppas han inte är på kareoke humör.. Lrrrrrr

Näe nu måste jag plugga lite för snart ska jag kolla på när några svenskar skämmer ut sig för hela Sverige - Kungar av Tylösand, värre än Jersey shore.

Inga kommentarer: