fredag 17 september 2010

Torsdags kalasande

Fick en finfin middag på Ghingis. Som vanligt var det jag som åt upp halva buffen men jag hade ju faktiskt tränat innan! Kvällen fortsatte med öl på 55an och så fick Märta gå upp på scenen på Harrys för att han missa min födelsedag och fest! Kvällen gick i dansandes tecken och PoFF så var klockan halv 2! Dags att ila hem för att gå upp 6 timmar senare för att plugga. Har väl gått sisådär måste jag säga. Speciellt dåligt gick det då jag kom hem och skulle läsa på egen hand och råka somna tre timmar,. Hrmm Jag var lite trött kanske, man är visst ingen ungdom längre..

Nu avnjuter jag mitt fredagsmys efter att ha tryckt i mig den sista pajbiten som överlevde lördagen. Det enda jag saknar är något vettigt att se på och min dator såklart men det kanske resulterar i att jag gör lite nytta istället.

Nu väntar min dejt Idol på mig!

Inga kommentarer: