onsdag 29 september 2010

Why be ordniary when you can be unique!

Snurrar sånnadärra kvällskvist tankar och vad säger det.. Milla tlöööött! Näemen om vi skulle ta och försöka få ner Millas snurriga-boll-tankar som cirkulerat på sista tiden.

Harrys: Vilken köttmarknad! Bara för att man är ute på krogen betyder det inte att alla patetiska raggningsförsök från de stackars "one night" karlarna uppskattas. Herregud kan ni kläcka ur er något som inte får en att undra " Ursäkta, står det ligga för en kväll i pannan ". Den värsta sorten är den gyllen varianten som slänger lite med håret och så tror dom att trosorna åker av illa kvikt. DOM är bara illa och UGH! Glömt bort vart jag skulle här men bidde ju Harrys både fredag och lördag mot min vilja vill jag bara få fram! Om inte besvikelsen för lame karlar räckte så ströddes den på med mer lördags besvikelse men toppen av snoppen var ändå att jag fick hänga med mina girls. DET gör jag hellre än Harrys anytime!

Avslutar med Milla tankig låt eftersom fler tankar inte hanns med, träning juhö

Inga kommentarer: