onsdag 29 september 2010

Hej, milla heter jag..

Och jag är chokladberoende!

Köpte taragona med hackade mandlar och den var yummie och billig! Skulle köpt fler! Eller kanske lika bra att jag inte gjorde det eftersom jag köpte den igår och idag är den slutt! Icke rökandets fel, men nu är jag inte sugen på det iaf!!! Måste duscha innan Sveriges kanskemest pisamma människor ska visa sig i teve rutan. Sen är det plugg, nu får jag bli duktig igen!

Djävla cykeln jekeln då som bara går på 3:ans växel... Höll på att dö när jag skulle till Ånestad! Och cykellyset har jag tappat i golvet.. Haha då så till dagens Milla: Skulle öppnna juice paketet och stark som jag är drogs den upp med en bang så jag bev vattnad me juice. Jag stod och skrattade gött för mig själv samtidigt som jag fick juice genom att slicka mig runt munnen, tyvärr når jag inte näsan.

Hoppas ni skrattar MED mig; )

Nightynight

Inga kommentarer: