tisdag 27 april 2010

The blind side

Åh så bra, inte samma remember the titans stå päls men rätt nära!

Gick och tittade på lägenhet här borta med Lovisa. Den var ljus och fräsch och balkong med sol all day. Hoppas dom tar den!=) Fick mig att bli sugen på att flytta men det går ju inte redan, dessutom vill jag flytta ihop med någon. Vill hitta denna någon som jag delar allt med, som finns för mig i vått och torrt, en andra halva, en soulmate. Känns som alla vuxen steg som flera tar i min ålder handlar om att utvecklas med sin partner. Jag = utan men jag klagar inte. Klarar mig finfint ändå, men men saknar någon. Eller så är jag bara trötthets sentimental som vanligt så här dags...

Har ju min bonne som jag får natta var o varannan kväll när han somnat =)

1 kommentar:

Lovisa sa...

mhhm told ya;)
ääälskar den filmen:)

nu ska dom bara göra en kreditupplysning på oss och är allting ok (vilket jag redan vet att det är) så skulle dom skicka hem kontraktet:D gonna be neighbours honey;)