måndag 26 april 2010

nästa steg.

Förbannad. Släppt det andra men nu är jag bara förbannad för att någon ljuger mig rak i ansiktet, vilket jag hatar och om det är du kan lika gärna hela förhållandet varit en lögn, känna ju sisådär om jag får säga´t själv. Ha, absurt det känns, att jag trodde det skulle va vi..

Näe ska gå och göra av med lite frustation på gymmet men måste försöka sova bort min huvudvärk först, blir lätt så när man sovit dåligt. Undra why?

Men förnekelse, ledsen, förbannad. Snart gått igenom alla faser med fart

Folk tycker jag är naiv , vill tro på dig men så mycket som inte stämmer då...

God natt grymma liv

3 kommentarer:

anna sa...

Men hjärtat då...vad är det som har hänt?;( Tänker på dej& du vet vart jag finns om du vill prata<3
Kram!

Maria sa...

skickar en kram ifrån mig och skrutten i magen!! Vill att milla ska va glad!
Puss & kram

Lovisa sa...

tycker inte du är naiv. Tycke d försöker lösa det på ett bra sätt, genom att försöka få reda på vad som faktiskt är sant. Tycker det ärbra att du inte dömer på förhand, kan bli så fel då. Ska hjälpa dig få reda på sanningen på nåt sätt:)

puss på nosen