tisdag 27 april 2010

Jag har valt sida

Klart jag väljer att tro på den som jag litat mest på i hela världen, den som jag trodde var mitt allt. Måste ta hans sida för den andra vet jag knappt något om så nu har jag bestämt det och alltså ältat klart, I hope. Finns ju fortfarande tusen frågetecken varför man då säger en sådan sak and so on and so on men väljer att släppa det, för tillfället. Väljer hellre att må bra och.. ja inte låtsas som inget har hänt för det går verkligen inte men väljer att gå vidare utan att vilja lappa till någon eller kastrera någon... Däremot blir ju andra budskap såå uppenbara och kanske dags att sätta punkt innan mitt hopp blir nermanglat av nästa incident.

Tror verkligen den här sommaren blir toppen och hoppas på att det kommer kännas som en semester forsättning.

Näe har inte tid med er mer, missat massa plugg för att min hjärna har ockuperats av annat så dags och dyka ner i böckerna för imorgon börjar skriv maraton på uppsatsen.

Hoppas på ny granne ; )
och så fick jag reda på värsta grejen idag, blev så glad!
Så ljuset leder mig uppåt igen!

Inga kommentarer: