onsdag 21 april 2010

Shopping begär till max

Pengarna börjar ta slut men shopping begäret bara stiger. har plockat in all tvätt sen resan idag och den fina klädhögen min fåtölj bjöd på och blev sååå sugen att bara börja rena ut! Har så mycket skit jag inte använder och just nu kändes det som att jag skulle kunnaslänga en hel del, men ingen bra kvälls aktivitet.. städade och plockade lite istället och fixa skolbagen inför morgon dagen. Lång skoldag imorn och sen öl me Leenen så bäst att ladda.. Och fredag då.. Då får ja shoppa:D För att inte tala om lördag.. Då ska jag DANSA till I drop, vill dock ha mina nya styltor till skor men då lär ju fötterna dö och jag lär ju vricka foten igen, för den har inte healat sig själv än..

Näe nighty!

1 kommentar:

Lovisa sa...

släng inget, försök sälja istället så kan du tjäna dig en hacka;) hehe. eller skänk det till hjärta till hjärta