torsdag 29 april 2010

It´s a perfect day

Pluggat halva dagen sen nöjen resten. Som bestod av bio med Helen och Olof och sen öla och träffa Sandra och Louise och hade sånt typiskt snack som uppstår när jag är med Helen. Typisch.. Men så eré and I like it.

Det börjar arta sig igen men jag är fortfarande lost, men that´s just me och så kommer det väl vara tills allt annat uppenbarar sig och allt make sence again.

Svengelska Thats me style

Filmen med ja.. The ghost writer, sisådär enligt min mening... Kunde lika gärna sett den hemma och sen så var det ju på en liten biograf och då kan jag inte undvika att t'nka på dig...

Hoppas på grill väder imorn OCH grill sällskap såklart!
Nightynight

1 kommentar:

Le-en sa...

Du menar att våra samtal alltid smyger in på ämnet sex antar jag? :O Förstår inte alls va du menar med det!