tisdag 20 september 2011

Dagens Milla..

Tänk er scenariumet: På gymmet, försöker vara biffen och plågar mina mukkler bland alla spännis grabbar och storken såklart.. Tränar lite rygg på ryggresaren och vill sträcka ut den efteråt så lägger mig på magmaskinen med händerna ner mot golvet för att verkligen sträcka ut den. Gör detta en gång men andra gången så halkar liksom rumpan ner istället för att ta mig upp och resultatet- Jag glider uppochner som i en rutchkana rakt mot golvet och landar som en köttbulle med bena upp i vädret! Haha börjar självklart as garva och stork ska lite snällt hjälpa mig upp genom att dra tillbaks mig upp i maskinen och drar då i mina fötter, men han har för ont (eller är för klen) för att dra mig upp så jag rullar åt sidan och landar som en köttbulle igen OCH as garvar!!

Kan säga att jag gav mannen i maskinen bredvid dagens skratt!! Och så tänkte jag det här va sååå dagens Milla och när Storken påpeka saknaden av dagens Milla i bloggen så insåg jag: mer klantighet åt folket!
Bara för shit happens och att man vill gömma sig under täcket tills världen är snällare så betyder det inte att man behöver göra de. Jag hoppas ut i världen igen och säger: var det där allt du hade!

  Försöker iaf.

1 kommentar:

Sanna sa...

Hahahaha jag borde börja gymma med dig och Storken. Snacka om att jag skulle ha sexpack efter ett par gånger..