torsdag 8 september 2011

Plugga var de..

Träna, äta och leka med Jenny blev det. Jaja jag börjar ju inte så tidigt imorgon. Jag hinner allt;) Städa måste jag göra med, eller med så många som ja råkat bjuda så är det nog lika bra att jag väntar med det till söndagen.

Hehe jag fyller år snart.. vart sån full rulle att jag helt glömt de, lr halvt då jag gick och hängde undan grejer ja villa ha igår, men ändå. Blev helt paff när kollegorna önskade grattis i förskott idag.. Älskar att fylla år, blir som ett barn på nytt. vet inte varför men man kan önska sig sånt som man inte unnar sig själv och att dagen bara är min.. Nice. Gillar den där lilla extra uppskattningen från kära och nära som vill vara med och göra min dag, och presenterna då :P Bara så skoj att se vad ni kan hitta på :P

Inga kommentarer: