fredag 9 september 2011

Ni är så synkade!!


Plugg och städ stod på kvällens schema ja, men när my girl fråga om en öl ute så kunde jag inte neka..
Jenny min darling clementine, fan vad kul vi har haft det. 
Först tjejsnack och rödvin hemma här sen bidde de Harrys för lite sväng om och fortsatt tjejsnack, raggande miffon och weirda bruds. Men dom uppskattade vår synkade dans till Sarek iaf ; )
Vi skulle dock vart hemma för länge sen om det inte var för kvällens goda gärning.
En tjej stod och spydde runt Plazas gatuhörn och Jenny gick fram för att fråga hur hon mådde och om hon ville att vi skulle beställa en taxi åt henne eller att vi skulle ringa någon åt henne. 
Det hela sluta med att Jenny visste vem den här unga tjejen var så jag hämta hennes jacka på sliver och vi försökte sätta henne i en taxin hem, men hon var knappt kapabel till att stå själv så vi följde henne hem till Gottfridsberg och har gått därifrån och hem eftersom vi är snåla studenter (halvt iaf).

Nu då MÅSTE jag verkligen sova eftersom jag måste öva in mitt föredrag till morgondagens examination och städa var det ja,, men spontan kvällar ftw!

Jenny, Love ya babe!
Go natt 

2 kommentarer:

Toja sa...

HIhii låter kul!

Sanna sa...

Spontankvällar när de är som roligast!