lördag 17 september 2011

Njuter av Hösten


Igår var det premiär av backstage med Sanna och Jenny där Sahara hotnights spela, va grymt trevligt
och hoppas på att det är ett ställe som håller i sig..

Idag försökte jag och Jenny gå på stan men när subway kön tog upp hela lokalen och kacklande brudar 
tog upp alldeles för mycket talutrymme ville jag bara hem. MEN inte fick jag det..
Storken behövde hjälp med sin hatthylla men det var ett lätt problem att lösa och sen har jag bara njutit av hans balkong!! Lovely väder så jag var tvungen att passa på.

Tyvärr fick jag inte träffa min babe Zekka ikväll då folk krånglar och grejar men då fick jag tillfälle att besöka mina nya grannar Viktor och Vickan. Kommer bli kalas skoj att träffa gamla goda gänget igen. Dom är så goa, allihop! Men lugnt blev det, för många drinkar igår och så kommer släkten och firar mig imorgon=)
Jag gillar att fylla år:D

Ha en toppen lördag alla där ute. Pöss 

Inga kommentarer: