torsdag 22 september 2011

Onsdagens action

Igår befann jag mig på jobbet från 07-20:30 med en lite avstickare till konsert och kongress för en föreläsning som faktiskt var väldigt intressant. Den andra delen iaf för i den första så var jag så trött att jag somna. Ni vet när man verkligen sitter och kämpar för att hålla ögonen öppna men ändå lyckas man rycka till som jag oftast gör precis inann jag somnar. Flera hade visst sett detta-Ops

Sedan hade vi föräldramöte där en kost rådgivare kom och föreläste om mat och socker, även detta intressant och min kurs Människan- kroppsfunktioner och hälsa gjorde att jag kände mig smart när vi prata om det på cellnivå =) 

Så när jag kom hem 20:45 var jag så uppe i varv att jag åkte och hälsade på hunden Milo med Jenny innan jag gav upp för dagen och däcka i min soffa med detta fina snacks:
Hemmagjort knäcke, avokado, körsbärtomater och ärtskidor i nyttighetens tecken

2 kommentarer:

Sanna sa...

Är Bilar-påsen i bakgrunden där för att kompensera det nyttiga? ;)

Milla sa...

Haha jajamen Sanna, du är observant du!