onsdag 14 september 2011

Milla 26 år och mogen?

 Påvisar den lila färgen!!

 Vilma hjälper mig öppna, även hon lila dagen till ära!
 Såhääääär lycklig blev jag av alla vänner och presenter!
 Upplysande hur väl ni känner mig, lila etikett vin och ostbågar! Bra Bagar´n
 Vilma ville oxå ha ostbågar och Therese- Ingen fick Mohahahaha
 Piff och Puff?
 De nygifta! Inte tröttnat på varann än..
 Partej
 Sniggingar och de.. mindre snigga:P
 Yeah
 I mitt liv är vi alla normala..
 nästan alla iaf.
 Fullt normala
 En normal av två..?
 Den långe håller låda
 Löööööv
 Den lycklige
 Bästa radarparet!
 Här diskuteras storleken på Wressles lillkompis..
 Ja du, italienare..
 Gayhörnan
 "Milla är bäst"
Ehh tiger moves ( vet inte riktigt varför ja var tiger,men kul hade vi )!!

Tack alla för en toppen toppen toppen fördelsedag,
lite äldre, lite klokare, lite mer accepterad för min galenhet! 

1 kommentar:

Therese sa...

Tack för en schysst fest, ser ut som att du hade lika kul som jag! :)