måndag 24 oktober 2011

Är jag en nörd, lr är jag en nörd

Om min webcam bara hade funkat hade ni fått se att jag sätter här med datorn i knät på toaletten. Vaddå rhå jag har ju läst ut mina Kalle Anka.. Näeee jag väntar på att mitt bad ska bli klart

Vilken lovely dag jag haft. På jobbet var alla barnen glada att se mig eftersom jag var borta så mycket förra veckan, det var få barn då halva avdelningen var sjuka så jag kände att jag verkligen hade tid för alla barnen idag. Efter träning va det fika och sen trodde jag att jag skulle dö då Maria äntligen fick med mig på bodypump. Jobbigt och kämpigt OCH svettigt var det men så jävla skönt!! Behövdes efter min soffpotatis period! Och jag körde på som tusan.. varför ska man göra något om man inte ska göra det ordentligt som min fikavän sa! ; )

Nu väntar bubblorna i badet på mig.
Adios smörgås!

Inga kommentarer: