onsdag 5 oktober 2011

Nu får jag väll ge mig!!

Dagens Milla
Historien tar sin början redan Tisdagsnatt. Som vanligt på nattordningen så låg jag och lyssnade på lugna låtar i sängen för att koppla av och finna mitt sömnmood.. Batteriet började bli dåligt så jag la ifrån mig telefonen och somnade in... Så här i efterhand skulle jag självklart satt mobilen på laddning eftersom här på finns min enda väckarklocka MEN jag var ju så trött och det hade ju fått mig pigg igen..
Alltså så vaknar jag nu imorse och tänkte de vad klockan är, inser att mobilen är död, finns lite krut kvar för att starta den och klockan visar 08:30- jag började alltså jobbet 07:00. sen kan vi sammanfatta morgonen med PanikKläpåsigdetsomfannsinärhetenGlömdeborstaCyklasomenidiot och kommer flåsandes till jobbet 08:40!!

Eftersom jag redan hade gjort en dagens så trodde jag att resten av dagen skulle vara räddad men nej då... Jag skulle skicka till Markus att jag kunde äta vad han än ville laga, bara att jag skickade detta till en annan Markus som visst inte ville bjuda på mat! Detta är andra gången på 4 dagar som jag skickar fel. Söndagens Milla var lite mer pinsam då jag skrev ett meddelande som handlade om A som skulle skickas till Jenny, bara att det hamnade hos.. A, såklart. Det blev rjätt pinsaaaaaamt! FAIL 

Menmen vad ska man göra, jag skrattar åtminstone åt(med) mig själv istället för att gråta!

Inga kommentarer: