torsdag 6 oktober 2011

Dagens roliga!

Kan inte ta åt mig äran av detta moment utan det var kära klasskompisen Anna som skulle skriva ut en sista ruta med text till vår fina plansch. Nu är jag ju skyldig att berätta att klockan var cirka 17 och vi hade suttit och plugga febrilt hela dagen (minus lite facebookande ) så vi var rätt slutkörda. Anna ropar iaf på hjälp med att skriva ut för att ingenting händer. Jag och Sabina följer med henne till datorn och försöker ta reda på vart felet ligger.. 5 dokument stod på kö för att skrivas ut så jag tog bort dessa och stängde av skrivaren och vi leta och leta tills jag tillslut ser att sladden till skrivaren hänger ner i golvet..
Hur många barnskötare behövs för att skriva ut ett papper?
-3!!

Jag skrattade iaf så att jag grät!
Sååe.. Dagen Anna antar jag;)

Inga kommentarer: